П`ятниця, 19.04.2024, 14:46
Володимир-Волинський Районний Будинок Школяра
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
РІЧНИЙ ПЛАН РОБОТИ ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКОГО РАЙОННОГО БУДИНКУ ШКОЛЯРА
на 2014 – 2015 н.р.

         І. Вступ.

       Володимир-Волинський районний Будинок школяра заснований у 1992 році і знаходиться в комунальній власності Володимир-Волинської районної ради, підпорядкований відділу освіти Володимир-Волинської районної державної адміністрації. У Володимир – Волинському районі створено рівні умови для доступу кожної дитини до позашкільної освіти з метою розвитку здібностей та обдарувань вихованців, учнів, задоволення їх інтересів духовних запитів та потреб.

Всю роботу районного Будинку школяра у минулому навчальному році було направлено на впровадження та реалізацію Законів України « Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», Положення про позашкільний навчальний заклад, Конвенції про права дитини, «Основних орієнтирів виховання» (Програми виховання учнів 1-12 класів, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 17.12.2007р. № 1133), що визначають державну політику в галузі позашкільної освіти, її правові, організаційні, освітні та виховні засади.

     Колектив Будинку школяра керується у своїй діяльності президентськими та урядовими документами, ставить за мету збагачувати та реформувати існуючі раніше форми і методи позашкільної освіти та виховання , спрямовані на виконання Державної цільової соціальної програми розвитку позашкільної освіти на період до 2014 року.    

       На виконання завдання Президента України у Нових соціальних ініціативах «Діти – майбутнє України» і розпорядження Голови Володимир – Волинської районної державної адміністрації № 198 від 31.05.13 «Про затвердження Плану заходів з виконання в районі у 2013 році Загальнодержавної програми «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини» на період до 2016 року у грудні 2013 року, шляхом введення додаткових ставок керівників гуртків було збільшено охоплення дітей гуртковою роботою у районному Будинку школяра. З січня 2014 року в установі працювало  39 груп в яких займалося 840 дітей ( 33,8% ).

  З них,у сільській місцевості, 35 груп 757 вихованців.

Всього у 116 гуртках РБШ та загальноосвітніх шкіл району займалося 1855 дітей, що становило 74,6%  від усіх дітей шкільного віку

     Протягом 2013 -2014 навчального року районним Будинком школяра було проведено 17 заходів за різними напрямами позашкільної освіти, в яких залучено 1530 дітей з шкіл району та установи, з них за кошти бюджету три районних заходи у яких брали участь 330 вихованців.

 

        Володимир-Волинський районнийБудинок школяра  продовжує працювати над:

  • розвитком творчої особистості та формуванні її соціального досвіду;
  • патріотичним вихованням підростаючого покоління;
  • формуванням поваги до народних звичаїв та національних цінностей українського народу;
  • наданням знань та світоглядних уявлень;
  • профілактиці бездоглядності, правовиховній роботі серед вихованців;
  • пропаганді здорового способу життя;
  • створенні умов для творчого, інтелектуального, духовного і фізичного розвитку;
  • пошуку здібних обдарувань та їх підтримці;
  • організації змістовного дозвілля дітей в позаурочний час;
  • впровадженні в практику роботи закладу нових сучасних форм гурткової роботи та дозвіллєвих програм;
  • вмілому плануванні роботи з дітьми, що відповідало б запитам, віковим особливостям дітей та потребі часу;
  • наданні безкоштовної позашкільної освіти всім бажаючим, що сприятиме її доступності широкому колу дітей.

У 2013-2014 н.р. районний Будинок школяра працював  як комплексний позашкільний навчальний заклад, який включає творчі об'єднання за інтересами: гуртки, клуби, групи.

        Протягом року заклад працював за 4-ма основними напрямками: художньо-естетичний,  науково-технічний, туристсько-краєзнавчий, еколого-натуралістичний , що дало можливість великій кількості дітей нашого району задовольнити свої потреби у позашкільній освіті, розвивати свої творчі здібності, реалізувати себе в улюбленій діяльності.

У минулому навчальному році  у районному  Будинку школяра працювали  39  груп :

- художньо-естетичного напряму                  груп - 20 , вихованців –420 ;

- науково-технічного                                      груп – 12, вихованців – 255;

- еколого-натуралістичного                           груп – 3, вихованців – 65;

- туристсько-краєзнавчого                             груп – 4, вихованців – 100;

всього 840 дітей, що становило 33,8 % від загальної кількості учнів району.

  Гуртки установи працювали на базі 17 загальноосвітніх  шкіл району

          Гуртки, групи та інші творчі об`єднання, які працювали в закладі, класифікувалися за двома рівнями:

·      початковий рівень –  діяльність  спрямована на загальний розвиток вихованців, учнів і слухачів, виявлення їх здібностей   та обдарувань, прищеплення інтересу до творчої діяльності;

·       основний рівень –розвивають інтереси вихованців, учнів і слухачів, дають їм знання, практичні уміння та навички,  задовольняють потреби у професійній орієнтації.

 В минулому навчальному  році працювали за:

  - початковим рівнем, 1 рік навчання – 1 група, 20 учнів;

   - основним  рівнем – 38 груп, 820 учнів.

За вищим рівнем навчання не працювала жодна група.

Середня наповнюваність гуртків, груп становила 23 вихованці.

У гуртках займалися  діти із соціально незахищених категорій : дітей-сиріт та позбавлених батьківського піклування –12, дітей-інвалідів –14, дітей з малозабезпечених та багатодітних сімей – 30 .

Навчально-виховний процес здійснювали 35 педагогів (15 основних та 20 сумісників), з них 22 з вищою освітою, 2- бакалавра,11 – з середньою спеціальною.

       План роботи районного Будинку школяра у 2013-2014 навчальному  році  був націлений на реалізацію  проблеми: «Впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес закладу», його  головною метою було: створення сприятливих умов для повноцінного морального, психологічного, духовного, фізичного розвитку дітей, становлення творчої особистості, здатної до продуктивної праці. Одним із пріоритетних напрямків своєї діяльності визначено створення комфортного виховного середовища, де враховуються інтереси і запити всіх  учасників навчально-виховного процесу, які виявляють особистісно-розвивальну взаємодію.

         Для підвищення рівня навчально-виховного процесу в закладі було проведено цілий ряд заходів:

  • проаналізовано рівень ефективності роботи кожного гуртка і потребу у його збереженні;
  • керівники гуртків  працювали над розширенням та впровадженням в роботу нових технік ;
  • робочі гурткові куточки об»єднань  поповнювалися новими зразками, виробами, роботами, схемами, роздатковим матеріалом та навчально-методичними посібниками ;
  • регулярно проводилися засідання методичних об'єднань керівників гуртків, де розглядалися теоретичні і практичні питання роботи з дитячим колективом;
  • підвищення кваліфікації при Волинському обласному інституті післядипломної освіти педагогічних працівників у 2013 – 2014 навчальному році  пройшли Дружук Л.М., Гендис Л.Л.,Смаль О.О., Стрельчук Н.А.;
  • спільно із районним центром соціальних служб для дітей, сім'ї та  молоді, відділом в справах сім'ї  райдержадміністрації проводилися благодійні акції для дітей-сиріт, дітей-інвалідів, дітей із малозабезпечених та соціально неспроможних сімей району під час святкування Різдва, Дня святого Миколая, Нового року, Дня інвалідів, Міжнародного дня захисту дітей;
  • робота закладу будувалася в тісному взаємозв’язку із освітніми, культурними та громадськими організаціями різних рівнів;
  • надавалася методична  і практична допомога працівникам освітніх установ по організації змістовного дозвілля та організації виховної роботи в закладах освіти;
  • методичний кабінет поповнився навчально-методичними розробками із досвіду роботи керівників гуртків та іншими методичними посібниками;
  • вироби гуртківців демонструвалися на традиційних агітаційних виставках по школах району, виставках до Дня м.Устилуг, на районних святкових програмах для дітей, обласних та Всеукраїнських виставках, в пришкільних дитячих оздоровчих таборах;
  • в оздоровчій кампанії 2014  року педагогічні працівники закладу були залучені до проведення дозвіллєвих програм в оздоровчих таборах з денним перебуванням дітей шкіл району;

   Результатом вдало організованого навчально-виховного процесу стало не лише повне виконання навчальних планів та програм, організоване змістовне дозвілля дітей шкіл  району, а й здобутки вихованців закладу, котрі отримали 21 грамоту та дипломи за призові місця в обласних конкурсах, 1 місце у Всеукраїнському конкурсі «Посміхнемось щиро Вишні» в номінації «Власні усмішки», також вихованці гуртка «Образотворче мистецтво» відзначені грамотою за зайняте 3 місце за колективну роботу в обласному конкурсі «Таланти III тисячоліття» (номінація: декоративно-ужиткове мистецтво), 3 місце в обласному конкурсі-змаганні учнів молодшого шкільного віку з ПТМ у конкурсі «Виконання композиції за допомогою об»ємних геометричних фігур», 2 та 3 місця в обласному конкурсі «Космічні фантазії» (номінація: образотворче мистецтво),3 місця у обласних конкурсах дитячої пісні «Срібні дзвіночки» та огляді-конкурсі драматичних колективів, обласному етапі Всеукраїнського фестивалю-конкурсу «Посміхнемось щиро Вишні» в номінації «Веселий пензлик». .
     Знаходиться у стадії розробки  сайт районного Будинку школяра.

  Бучковська Н.А., директор РБШ,  була нагороджена грамотою управління освіти і науки ОДА за високі досягнення серед педагогів ПНЗ .

    У районному Будинку школяра забезпечується розвиток  демократії  через  діяльність органів учнівського самоврядування. З цією метою у кожній установі створені спілки, товариства, республіки, учнівські організації, дитячі об»єднання, в яких проводяться звітно – виборчі та тематичні збори, конференції, засідання рад спілки. При районному Будинку школяра працює Школа активу з метою   навчання лідерів дитячих об’єднань та діє Спілка Дитячих об’єднань (СДО), яка об’єднує лідерів та представників учнівського самоврядування всіх шкільних дитячих об’єднань району.
     Самоврядування дозволяє учням розвинути такі соціальні якості людини, як толерантність, критичність і конструктивність мислення, повага до власної та чужої праці, оптимізм, гуманізм, здатність до самоаналізу і самовиховання. Воно спонукає до осмислення власної ролі у життєдіяльності колективу й є реальним фактором формування демократичних, правових засад і традицій у міжособистісному спілкуванні вихованців, сприяє їхній підготовці до розбудови демократичного громадянського суспільства в Україні.
Учнівське самоврядування є організацією, що складається з учнів, створена учнями, і існує для самих учнів.
      Засідання районної  Ради  СДО відбуваються не рідше одного разу в місяць.
Постійно ,на протязі року ,в третій вівторок місяця, проводиться навчання Школи  Активу лідерів учнівського самоврядування шкіл району, та  на базі кожної  школи району навчання активістів по відповідним  категоріям.
Це  дає можливість школярам району поглиблювати свої знання і вміння.

      Активізувалась співпраця зі школами по покращенню роботи з обдарованими і талановитими дітьми.

 Результативною стала участь учнів у ІІ етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН (2 призових місця з 6).

      У минулому навчальному році покращилась методична робота закладу, надавалася методична допомога керівникам гуртків та педагогам району, проводились засідання методоб’єднання керівників гуртків, педагогів-організаторів, семінари, проводився контроль за роботою гуртків. Покращилась співпраця позашкільного та загальноосвітніх навчальних закладів району, організовувались та проводились районні конкурси, фестивалі, свята. В кінці навчального року був проведений творчий звіт гуртківців, творчий звіт- Фестиваль учнівської молоді району.

      Проте при певних досягненнях на протязі навчального року в роботі закладу відмічався цілий ряд недоліків:

 

  -        гострою залишалася проблема збереження дитячого контингенту

           під кінець навчального року  в усіх гуртках;

-      гуртковою роботою було охоплено недостатньо дітей старшої вікової     категорії та дітей з девіантною поведінкою;

-                     на середньому рівні проводиться робота керівників гуртків з батьками вихованців;

-                     гострою є проблема участі вихованців технічних гуртків у обласних змаганнях, конкурсах, виставках заходах науково-технічого та спортивного напрямів;

-                     недостатнє матеріальне забезпечення роботи гуртків;

-                     кадрове забезпечення установи спеціалістами технічного напряму.

Виходячи з місцевих фінансових та кадрових можливостей, колектив будинку дитячої творчості визначив на 2014-2015 н.р.  такі пріоритетні цілі:

        - забезпечення вільного вибору кожною дитиною напряму та виду діяльності, врахування запитів дітей та батьків у роботі позашкільного навчального закладу;

- створення умов для забезпечення змістовного дозвілля дітей та учнівської молоді шляхом підвищення ролі позашкільного закладу як координаційного центру виховної та організаційно-масової роботи в селищі, районі;

-         продовження роботи по створенню умов для здобуття позашкільної освіти учнями районних загальноосвітніх закладів шляхом їх участі у художньо-естетичному, науково-технічному, еколого-натуралістичному, туристсько-краєзнавчому та інших видах діяльності;

-         впровадження нових типових навчальних планів і програм для гуртків, груп та інших творчих об'єднань за основними напрямами позашкільної освіти;

-         сприяння створенню умов для здобуття позашкільної освіти учнями у сільській місцевості шляхом розширення мережі гуртків на базі загальноосвітніх навчальних закладів;

-         проведення роботи по пошуку, розвитку і підтримці обдарованої учнівської молоді;

-         створення умов для реалізації здібностей дітей і молоді, їх самореалізації і самовизначення ;

-         продовження роботи по залученню до позашкільної освіти вихованців та учнів пільгових категорій та тих, які потребують соціальної реабілітації;

-         пропагування пріоритетів здорового способу життя;

-         забезпечення позитивного психологічного мікроклімату в дитячих колективах, акцентування уваги на естетиці спілкування вихованців, дотриманні педагогічної етики керівниками гуртків;

-         забезпечення повного виконання програм гуртків, ефективного контролю за якістю їх виконання;

-         сприяння передачі молоді позитивного досвіду попередніх поколінь, звичаїв, традицій та обрядів;

-    впровадження  інноваційних технологій в навчальний та виховний процес;

- сприяння участі педагогічних працівників та вихованців у науково-практичних конференціях, змаганнях та конкурсах на обласному рівні;

-    покращення  результативності роботи гуртків науково-технічного напрямку;

-    покращення матеріального забезпечення  роботи гуртків;

-    комп’ютеризація РБШ.

   Відповідно до Закону України про позашкільну освіту та виходячи з вищевказаних недоліків і завдань, що стоять перед закладом у    2014 – 2015 навчальному  році, необхідно:

  • спланувати роботу закладу, передбачаючи конкретні справи;
  • ретельно аналізувати роботу кожного гуртка, його ефективність та потребу в збереженні;
  • педагогічним працівникам дбати про збереження дитячого контингенту протягом всіх років навчання, передбачених програмою, та зменшення плинності у навчальних групах;
  • кожному керівнику дитячого колективу продумати систему набору дітей в навчальні групи, що сприятиме максимальному освоєнню повного курсу навчальних програм та планів;
  • кожному керівнику гуртка  добиватися 90 % відвідування занять вихованцями;
  • активізувати роботу з  дітьми з девіантною поведінкою;
  • залучати до гурткової роботи дітей пільгових категорій та дітей старшої вікової категорії;
  • покращити роботу з батьками гуртківців, залучати їх до навчально-виховного процесу;
  • кожному педагогічному працівнику дбати про впровадження в навчально-виховний процес новітніх досягнень педагогічної науки;
  • керівникам гуртків ретельно вивчати запити дітей, вносячи відповідно до цього корективи в навчальні програми та плани, дбати про змістовне наповнення кожного гуртка;
  • кожному педагогічному працівнику продовжити роботу по накопиченню навчально-методичних матеріалів згідно Положення про  робочу гурткову кімнату та наукову організацію праці;
  • приділяти значну увагу підвищенню професійного рівня педагогічних працівників закладу шляхом самоосвіти, навчання в вузах, роботи над індивідуальними проблемами, участі в роботі  методичних об'єднань та курсової перепідготовки;
  • у питанні формування здорової та повноцінної особистості працювати у тісному взаємозв’язку з освітніми, медичними, культурними, громадськими і державними установами.

  Ліквідація вказаних недоліків та виконання намічених завдань будуть сприяти реалізації в закладі основних напрямків роботи, визначених нормативно-правовим актами.  

 

ІІ. Організація педагогічного процесу

№ п/п

Зміст заходів

Термін виконання

Відповідальний

1

Планування діяльності закладу відповідно до завдань пріоритетних напрямів розвитку позашкільної освіти

До 01.09.2014

Бучковська Н.А.

2

Формування мережі навчального закладу на 2014/2015 навчальний рік.

До 01.09.2014

Бучковська Н.А.

3

Перевірити стан готовності  кімнат для гурткової роботи, матеріально-технічної бази, технічних засобів до початку навчального року.

До 10.09.2014

Комісія

4

Укомплектувати педагогічний  склад будинку дитячої творчості

До 13.09.2014

Бучковська Н.А.

5

Розподіл педагогічного навантаження та навчальних приміщень серед керівників гуртків на поточний навчальний рік.

До 01.09.2014

Бучковська Н.А.

6

Спланувати роботу гуртків відповідно до Типових навчальних планів позашкільних навчальних закладів, затверджених Міністерством освіти і науки України, наказ № 676 від 22.07.2008 року.

До 01.09.2014

Заступник директора, методист,

керівники гуртків

7

Затвердження навчально-тематичних планів та розкладу занять гуртків, планів роботи методистів та культорганізатора, планів виховної роботи:  

 На І семестр -

На ІІ семестр -

 

 

 

До 15.09.2014

До 30.12.2014

 

 

 

 

Бучковська Н.

8

Підготувати  і затвердити в райво штатний розпис на 2014-2015 навчальний рік

До 15.09.14

Директор

9

Скласти та здати звіт ПНЗ (форма 1-ПЗ)

До 01.01.2014

Директор

10

Провести роз’яснювальну роботу серед учнів шкіл Володимир-Волинського району та їх батьків щодо діяльності районного Будинку школяра в новому навчальному році

До 13.09.2014

Дружук Л.М.,

керівники гуртків

11

З метою якісного набору дітей в гуртки :

- подати реклами в школи району;

- організувати відвідування керівниками гуртків батьківських зборів та виховних годин в загальноосвітніх закладах    

- проводити індивідуальну роботу з учнями

До 13.09.2014

Огороднічук М.М.,

 

Керівники гуртків

12

Провести роботу по залученню дітей та підлітків, що потребують посиленої педагогічної уваги, до навчання у гуртках РБШ.

До 13.09.2014

Керівники гуртків

13

Провести нараду при директорові з педагогами щодо ведення обов’язкової  документації на початок навчального року

 10.09.2014

Бучковська Н.

14

Забезпечити навчально-виховний процес в районному Будинку школяра відповідними навчальними програмами

До 14.09.2014

Заст.директора, методист

15

Узгодити річний план роботи позашкільного навчального закладу

До 14.09.2014

Бучковська Н.А.

16

Провести  День відкритих дверей з нагоди початку навчального року в позашкільному навчальному закладі за участю представників органів місцевого самоврядування,  батьківської громадськості

14.09.2014 р.

Серпухова В.О.

17

Провести організаційні збори в гуртках, створити органи самоврядування

13 – 15.09.2014

Керівники гуртків

18

Скласти і затвердити тарифікаційні списки педпрацівників

До 14.09.2014

Огороднічук М.М.

19

Провести косметичний ремонт кабінету

До 01.09.2014

Адміністрація

20

Провести організаційно-методичну нараду з педагогами закладу «Нормативно-правова база освітньо-виховної діяльності ПНЗ, психолого-педагогічні та гігієнічні вимоги до сучасного заняття».

12.09.2014

Директор,

заст..директора,

методист

21

Створення належних санітарно-гігієнічних умов та належного стану безпеки життєдіяльності вихованців

До 14.09.2014

Директор, заст.директора,

Керівники гуртків.

22

Організувати своєчасні повідомлення директорам шкіл про проведення  районних заходів та роз’яснення щодо умов їх проведення

До 01.09.2014

Заст. директора.

23

Підготувати і направити в районний відділ освіти інформаційне повідомлення про проведення в навчальних закладах району запланованих на 2014-15 н.р. Всеукраїнських, обласних та районних масових заходів

До 01.09.2014

Заст. директора

24

Укласти угоди із навчальними закладами району про організацію роботи гуртків на базі цих закладів.

До 13.09.2014

Бучковська Н.А.

25

Провести перші заняття, присвячені питанню зміцнення здоров’я та формуванню здорового способу життя, згідно з  тематикою для різних вікових категорій, виховні бесіди «Дотримання безпечної поведінки під час занять», «Гігієна гуртківця», «Безпечний шлях до РБШ».               

16.09.2014

Керівники гуртків

ІІІ. Управління навчально-виховним процесом

п/п

Зміст заходів

Термін виконання

Відповідаль-ний

1.

Затвердити план проведення засідань педради

29.08.2014

Директор

2.

Затвердити план роботи методичної ради, методоб’єднання керівників гуртків та план методоперативок (за окремим планом, додатки)

До 29.08.2014

Директор

3.

Проведення педагогічних і методичних рад та виробничих нарад з питань перевірки стану навчаль-но-виховного процесу і визначення шляхів удос-коналення координаційно-методичної, навчально-виховної та фінансово-господарської діяльності відповідно до завдань річного плану роботи

Протягом року

Директор, методист

4.

Затвердити тематику нарад при директорові (за окремим планом, додаток)

До 01.09.2014

Директор

5

 

 

 

 

Видати накази:

- Про підготовку до нового навчального року

- Про режим роботи закладу в поточному н. р.

- Про розподіл функціональних обов’язків та посадової відповідальності між адміністративними працівниками закладу

- Про вимоги щодо ведення  документації закладу

- Про затвердження Правил внутрішнього трудового розпорядку

- Про  організацію  роботи з  охорони праці в Володимир-Волинському  РБШ

- Про  роботу закладу над педагогічною проблемою «Впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес»

-  Про організацію методичної роботи у 2014-15 н.р.

- Про розподіл педагогічного навантаження у н. р.

- Про планові завдання щодо розвитку позашкільного навчального закладу

- Про організацію самоосвітньої роботи педагогічних працівників РБШ

-Про створення атестаційної комісії установи

- Про організацію роботи з обдарованими дітьми та молоддю

- Про затвердження планів гурткової роботи та розкладу занять гуртків

- Про створення комісії для списання непридатних до подальшого використання матеріальних цінностей

- Про створення комісії з інвентаризації матеріальних цінностей

-  Про інвентаризацію матеріальних цінностей

-  Про проведення районних масових заходів

- Про підсумки проведення районних масових заходів

Серпень

Вересень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Листопад 

Протягом року

Директор

6.

Скласти та затвердити графік відкритих занять та виховних заходів (за окремим планом, додаток)

До 01.09.2014

Заст. дир., методист

7.

Скласти та затвердити графік взаємовідвідування занять керівниками гуртків (за окремим планом, додаток)

До 01.09.2014

Заст.дир., методист

8.

Скласти план проведення масових заходів з вихован-цями закладу на періоди осінніх, зимових, весняних та літніх канікул (за окремим планом, додаток)

До 11.09.2014

Заст. дир.,
Дружук Л.М.

 

Розподілити обов’язки між членами адміністрації по здійсненню внутрішнього контролю і керівництва роботою закладу.

До 01.09.2014

 

9.

Забезпечити збереження контингенту в дитячих об’єднаннях протягом навчального року, своєчасне надання гуртківцям глибоких і якісних знань, формування в них інтересу до творчої діяльності, залучення їх до участі в конкурсах та змаганнях, дотримання гуртківцями правил поведінки та вимог техніки безпеки під час навчально – виховного процесу

Протягом року

Методист, керівники гуртків

10.

Скласти списки соціальнонезахищенних дітей, що є членами гуртків: дітей з особливими потребами, сиріт, напівсиріт, з неблагополучних сімей  .

До 30.09.2014

Заст..дир.,
кер.гурт.,

11.

Вивчати стан навчально-виховної роботи в гуртках з метою надання допомоги педагогам у їх професійному зростанні (внутрішній контроль, за окремим планом, додаток)

Постійно

Директор, Заст.дир.,

методист

12.

Здійснювати аналіз навчально-виховного процесу, організаційно-масової та інформаційно-методичної роботи

Постійно

Директор, методист

13.

Організувати постійно діючу виставку робіт гуртківців і переможців районних масових заходів

Протягом року

Керівники гуртків

14.

Забезпечення оптимальних умов для гармонійного  розвитку творчої особистості кожної дитини, життєвої компетентності, стимулювання творчої активності у різноманітних видах позашкільної освіти, удосконалювати роботу гуртків усіх напрямів  

Протягом року

Директор,
заст..дир.,

методист, керівники гуртків

15.

На заняттях гуртків впроваджувати в практику нові форми і методи навчання: ситуаційно-рольові ігри, брейн-ринги, вікторини, моделювання екстремальних ситуацій і можливі шляхи виходу з них; завдання, розв’язання яких потребує міжпредметних знань та особистого досвіду тощо.

Протягом року

Методист, керівники гуртків

ІV. Методичне забезпечення навчально-виховного процесу

п/п

Зміст заходів

Термін виконання

Відповіда-льний

1.

Організувати методичну роботу закладу: роботу методичної ради, методоб’єднання керівників гуртків, творчої групи , затвердити плани роботи

До 01.09.14

Директор, методист

2.

Проводити засідання методичної ради (за окремим планом, додаток)

1 раз в квартал

Методист

3.

Провести  навчальні та практичні семінари для керівників гуртків

Під час канікул

Методист

5.

З метою підвищення кваліфікаційного рівня та зросту професійної майстерності педагогічних працівників визначити постійний консультативний день для індивідуальної методичної роботи

Протягом року

Методист

6.

Проводити методичні оперативки з питань методи-ки гурткової роботи (за окремим планом, додаток)

Один раз в місяць

Методист

7.

Надавати  методичну допомогу керівникам гуртків у плануванні та організації роботи гуртків, пошуку нових форм та методів і впровадження їх у практику

Протягом року

Методист

8.

Надавати методичну допомогу педагогічним працівникам району з проблем позакласного та позашкільного навчання і виховання.

Протягом року

Методист

9.

Опрацювання керівниками гуртків  науково-методи-чної літератури за напрямами діяльності гуртків

Протягом року

Методист

10.

Забезпечити методичний коментар нормативно-правової бази розвитку Будинку школяра

Протягом року

Директор, методист

11.

Поновити добірку матеріалів з досвіду використання інноваційних технологій і сучасних форм організації навчально-виховного процесу

До 30.12.14

Методист

12.

Творчий звіт керівників гуртків про хід роботи з самоосвіти на засіданні методичної ради

Травень

Методист

13.

Проводити навчально-методичне консультування для педагогічних працівників закладів освіти, працівників установ та приватних осіб з питань:

- робота дитячих та молодіжних організацій;

- розробка та вд

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples
  • Copyright MyCorp © 2024Безкоштовний хостинг uCoz