Статистика |
|
|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 | |
|
Методична робота в районному Будинку школяра
Методична робота скерована на удосконалення професійної майстерності вчителів та пошук шляхів розвитку педагогічної творчості, на утвердження в дитячих колективах принципів демократії, на створення умов розвитку і самореалізації кожної особистості, на підтримку обдарованих дітей.
В закладі сформовано систему методичної роботи з педагогами. Ця система включає в себе індивідуальні, групові, загальні форми роботи, що тісно пов’язані і доповнюють одна одну. Серед індивідуальних форм роботи найбільш поширені: самоосвіта, стажування, індивідуальні консультації, наставництво, перепідготовка та атестація, публікації керівників гуртків в пресі. Групові форми роботи – це методичні об’єднання, школа молодого керівника гуртка, методична рада, творчі групи, творчі майстерні,майстер-класи, відвідування занять гуртків адміністрацією, взаємо відвідування занять гуртків педагогами. Використовуються загальні форми роботи – педради, семінари різних видів, вивчення передового педагогічного досвіду, аналіз відвіданих занять, організація та проведення конкурсів, свят, розробка методичних рекомендацій.
В установі постійно ведеться спостереження за професійним ростом педагогів під час відвідування занять гуртків адміністрацією, узагальнення досвіду роботи вчителів під час проходження атестації, творчі звіти вчителів що атестуються, участь педагогів у конкурсах «Кращий керівник гуртка», «Джерело творчості» та інші.
Важлива роль в організації науково-методичної роботи в Будинку школяра належить методисту, адже самоосвіта вчителя залежить від тих матеріалів,які створені на допомогу. У методкабінеті знаходиться ряд матеріалів, які допомагають педагогам. Це різноманітні навчальні програми, методична література, посібники, картотека статей з фахових журналах і газетах, плани роботи, папки з методичними рекомендаціями, розробки занять, цікава інформація.Основними формами проведення науково-методичної роботи в установі є відкриті заняття,інтерактивні технології, доповіді, бесіди, повідомлення, аукціон педагогічних ідей.
Основними структурними одиницями науково-методичної діяльності нашого закладу є методична рада, методоб’єднання, школа молодого керівника гуртка, творчі групи, майстер-класи.
Організація науково-методичної роботи в установі створює умови, що відповідають сучасним вимогам навчально-виховного процесу, сприяють професійному вдосконаленню вчителя, його самоосвіті та розвитку творчої ініціативи.
|
|
Календар |
|
| « Квітень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| |
|